Chernik Sergey

Ім’я: Чернік Сергій Іванович

Дата народження: 30 липня 1985 року (29 років)

Місце народження: місто Макіївка, Донецької області

Родинний стан: Одружений, маю дочку та сина

Зареєстрований за адресою: вулиця Туполева, будинок 14, квартира 17, місто Макіївка, Донецька область, Україна

На даний час мешкаю за адресою: вулиця Хоменко, будинок 26, квартира 38, місто Черкаси, Черкаська область, Україна

Засоби зв’язку:

мобільний телефон: +380506811111,

електрона пошта: chernik.sergii@gmail.com

 

Загальний досвід роботи за фахом:

близько 9 років.

 

Досвід роботи за фахом:

вересень 2011 року — вересень 2014 року — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЮРИДИЧНА ФІРМА “ЛІДЕР” (www.urlider.dn.ua) місто Донецьк, головний юрисконсульт

основним напрямком діяльності є робота в судових органах, ВДВС (складання позовних та інших заяв, представництво інтересів клієнтів компанії в суді як на боці позивача так і на боці відповідача, контроль виконання рішення суду).

розроблено та впроваджено дорожню карту “спрощеного оформлення” отримання свідоцтва платника СГ податку та ПДВ на пільгових умовах для СГ підприємств (пілотний проект отримання документів — менше 2 місяців для новоствореної особи).

отримання рішень про визнання недійсним договору довічного утримання після смерті сторони договору; визнання права власності на частину приватизованої квартири лише одним із подружжя під час шлюбу, у справі про розподіл спільного майна подружжя; неодноразове визнання виконавчих написів нотаріуса такими, що не підлягають виконанню; припинення іпотеки (майнова порука суб’єкта господарювання) не пов’язане з визнанням договору іпотеки недійсним (справа переглянута усіма інстанціями) та інше.

підстави пошуку роботи – незалежні.

у разі необхідності будь які відомості можуть бути підтвердженні рекомендаціями співробітників.

червень 2009 року – серпень 2011 – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ОТП БАНК” (www.otpbank.com.ua) місто Донецьк, головний юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи, начальник відділу відділу претензійно-позовної роботи в регіональному відділенні АТ “ОТП БАНК” у Донецькій області

основним напрямком діяльності є робота в судових органах, ВДВС (складання позовних та інших заяв, представництво інтересів банку в суді як на боці позивача так і на боці відповідача, контроль виконання рішення суду).

окремим питанням стояв напрямок роботи з клієнтами “корпорейт” та справи про банкрутство. Одноособово представляв інтереси банку в Донецькому регіоні в справах про банкрутство.

додатково одноособово представляв інтереси дочірньої лізингової компаній в судових органах Донецького регіону.

крім того представляв інтереси приватного нотаріуса (партнера банку) у Донецькому регіоні, а також дочірньої компанії ТОВ “ОТП ФАКТОРІНГ УКРАЇНА”.

рівень завантаженості станом на 01 липня 2011 року складав 161 «проблемний» клієнт, в тому числі 6 – “корпорейт”, 39 – “малий, середній бізнес”. Загальна кількість судових справ станом на 01 липня 2011 року складає – 216 з яких 39 позови до банку, банк – третя особа (без урахування справ ТОВ “ОТП ЛІЗИНГ”, ТОВ “ОТП ФАКТОРІНГ УКРАЇНА”).

особливі досягнення — створення дуже конкурентноспроможного й фахового колективу, загальна сума отриманих позитивних рішень за особистими справами — близько 500 мільйонів гривень, фактично стягнуто грошових коштів за отриманими позитивними рішеннями близько 15% від отриманих рішень.

підстави пошуку роботи – необхідність подальшого професійного розвитку, відсутність можливості подальшого кар’єрного зростання, не достатнє фінансове стимулювання з боку роботодавця.

у разі необхідності будь які відомості можуть бути підтвердженні рекомендаціями працівників відділу, керівниками суміжних відділів та підрозділів.

 

січень 2007 року – січень 2009 року – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ГРУПА КОМПАНІЙ “КАНЦЛЕР місто Донецьк, головний юрисконсульт, (компанія до кінця 2008 року займала одне з перших місць на канцелярському ринку регіону, на жаль 2008 рік був для компанії провальним, компанія збанкрутувала).

основним напрямком роботи було повне обслуговування господарської діяльності підприємства, договірна робота в тому числі ЗЕД (контрагенти з Німеччини “OPTI AG”, “SITIUS AG”), представництво в судах на боці позивача й відповідача, оформлення права власності на нерухомість та оренди на земельні ділянки.

особливі досягнення — під час роботи в компанії поряд із іншим було отримано позитивне рішення по 1,2 інстанціям за справою про захист ділової репутації проти такого гіганта як АТ “ІНТЕРПАЙП”

підстави звільнення з роботи – скорочення кількості працівників на підприємстві у зв’язку із тяжким фінансовим становищем.

у разі необхідності будь які відомості можуть бути підтвердженні рекомендаціями директора, засновників підприємства.

листопад 2007 року – червень 2008 року – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АЛЬСЕР”, місто Макіївка, юрисконсульт, (за сумісництвом) (обслуговування діяльності невеличкої компанії, започаткування юридичного управління компанії та виготовлення “первинних типових” документів правового характеру для підприємства (зразки договорів, зразки наказів по підприємству та інше);

 

жовтень 2005 року – січень 2007 року – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ЮРИДИЧНА ФІРМА “ЛІДЕР”, місто Макіївка, юрисконсульт, (переважно робота з корпоративними документами, обслуговування транспортних підприємств (перевезення пасажирів);

 

Досвід роботи з судовими органами та органами ДВС:

за час роботи в ТОВ “ЮРИДИЧНА ФІРМА “ЛІДЕР” приймав участь у достатньо великій кількості (близько 300) судових засіданнях. Загальна кількість отриманих судових рішень – близько 30, в тому числі господарські справи – близько 10. Розроблено та впроваджено дорожню карту “спрощеного оформлення” отримання свідоцтва платника СГ податку та ПДВ на пільгових умовах для СГ підприємств (пілотний проект отримання документів — менше 2 місяців для новоствореної особи за умови державної реєстрації в листопаді місяці).

 

за час роботи в АТ “ОТП БАНК” приймав участь у великій кількості (близько 1000) судових засіданнях. Загальна кількість отриманих судових рішень – близько 120, в тому числі господарські справи – близько 30. Загальна кількість закінчених виконавчих проваджень (примусове та добровільне виконання на стадії виконавчого провадження) – близько 30, часткове виконання (реалізація заставного майна) – близько 15, інші справи знаходилися в процесі виконання.

під час роботи в ТОВ “КАНЦЛЕР” основним напрямком претензійно-позовної роботи було стягнення заборгованість, орендні відносини, спори з банківськими структурами, крім того в судах загальної юрисдикції захист ділової репутації, порука.

 

починаючи з листопада 2007 року, представляв інтереси громадян у загальних судах. Основний напрямок роботи – сімейні спори (розірвання шлюбу), а також спори відносно відшкодування збитків (затоплення квартир, ДТП, страхові виплати);

 

під час роботи в ТОВ “ЮРИДИЧНА ФІРМА “ЛІДЕР”, головним чином в судовому порядку вирішував питання відносно постачання, оплати з постачання транспорту;

 

Навчання:

2002-2007 рік – Університет Сучасних Знань місто Київ (фах “правознавство”). Відвідував бізнес-тренінги з питань тендерних закупівель, претензійної роботи.

вересень – жовтень 2008 року – Харківський центр науково-технічної та економічної інформації – пройшов навчання на курсі з підготовки оцінювачів з експертної грошової оцінки об’єктів нерухомого майна та земельних ділянок (є сертифікат, проте прострочений, жодного дня за фахом не працював, в той саме час отримані навички знадобилися для більш об’єктивної роботи під час реалізації заставного майна в примусовому порядку).

 

Додаткова інформація:

Маю великий досвід роботи з спеціалізованими юридичними програмами такими як: “ЕКСПЕРТ-ЮРИСТ”, “ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ” (ІНФОДИСК), “ЛІГА” (звісно віддаю перевагу даній платформі, на даний час  встановлена на персональному комп’ютері версія ЛІГА 8.2 Професійна, систематично оновлюється). Вільно користуюся мережею INTERNET. Учасник юридичних форумів.